Blogs corporativos = Reputación digital

Vía comentario en Biguel descubro la bitácora en catalàn de la balear Bel Llodrà Riera con un encabezado más que atractivo: Societat de la informació i el coneixement. Identitat i reputació digital.

Me ha gustado el término reputación digital y principalmente el texto publicado en la Fundació Bit (Illes Balears Innovaciò Tecnològica):

Els «blogs» com a eina de comunicació al servei de l’organització: blocs corporatius. (24/08/2004):

(…) No obstant això, entendre que un bloc pot ser una eina útil per a la comunicació empresarial no és fàcil. No són totes les empreses les que els poden utilitzar. Aquelles que ho poden fer són les que habiten, i en són conscients, a la societat xarxa. Les que saben que el seus principals actius són la informació i el coneixement, d’aquells que formen part de l’organització i també d’aquells amb qui es relacionen.

Per tant, els blocs seran útils, per a ajudar a crear-se una imatge i un prestigi a través de la xarxa, a les organitzacions que (…)

¿Qué valoración real tiene la reputación digital en las empresas españolas ¿y en la blogosfera hispana, si es que la hay?

Propósito para está bitácora a partir de ya: haig de combinar anotacions en castellà i català.

Una respuesta

  1. Avatar de Carlos Seoane
    Carlos Seoane

    Bowman que ya has citado varias veces fue contratado por Terra hace un par de años así que al menos las empresas españolas comienzan a valorar la reputación digital de cierta gente.
    Sobre reputación digital en blogs en español que se lo digan a Alzado. En un comentario de la anotación cuentan que rechazaron una oferta de un millón de euros por crear opinión favorable sobre una empresa que intuimos todos
    http://www.alzado.org/comentarios.php?id_art=360